Cívis Inkubátorház - Piac utca 77.

CÍVIS INKUBÁTORHÁZ

A Cívis Inkubátorház Debrecen főutcáján, a Piac u. 77. sz. alatt, frekventált üzleti környezetben 5 szinten megépült liftes irodaház. Az irodaházban 1378 m2 bérelhető alapterületen

  • 4 db irodaként is hasznosítható üzlet,
  • 3 db irodai, illetve, egyéb funkcióra is alkalmas szolgáltató egység,
  • 36 db 11 – 65 m2 alapterületű iroda, valamint
  • 2 db tárgyaló

áll bérlőink rendelkezésére.

MIÉRT VÁLASSZA IRODAHÁZUNKAT?

AZONNAL BEKÖLTÖZHETŐ IRODÁK – SERVICED OFFICE

Reprezentatív irodai környezetben, elkötelezettség és beruházás nélkül, azonnal beköltözhető irodák várják Önöket.

SZOLGÁLTATÁSAINK:

  • IT támogatás,
  • teljes körű ügyfél-asszisztencia,
  • teljes infrastruktúrával ellátott tárgyalók,
  • telefon- és internetszolgáltatás,
  • berendezett teakonyhák,
  • virtuális és közösségi irodai szolgáltatások,
  • recepció, portaszolgálat munkanapokon 6 – 22 óráig,
  • telefonközpont,
  • postai küldemények kezelése, fénymásolás,
  • szélessávú internetkapcsolat,
  • korszerű beléptetőrendszer,
  • légkondicionálás,
  • parkolási lehetőség, kerékpártároló,
  • magas színvonalú belsőépítészeti és gépészeti megoldások.

JELENLEG KIADÓ IRODÁINK:  jelenleg nincs kiadó irodánk.

Az irodák, illetve a helyiségek bérleti díja 2 500 Ft/hó/m2 + áfa, az üzemeltetési költség 1 400 Ft/hó/m2 + áfa. Az üzemeltetési költség tartalmazza az irodák megközelítéséhez szükséges folyosók, az udvar takarítását, az épülettel kapcsolatos minden fenntartási költséget, továbbá az internet használatát és a közüzemi díjakat is, nem tartalmazza azonban az irodák belső takarítását, a telefon használatának, valamint az ingatlanon belül található parkolók használatának díját.

Letölthető alaprajzok:                          Földszint                        I. emelet                         II. emelet                         III. emelet

PARKOLÁSI LEHETŐSÉG:

Parkolásra az irodaház udvarán, továbbá a szomszédos Piac u. 79. sz. alatti ingatlannal közös udvaron van lehetőség. Bérlőink az irodaház udvarán 20 000 Ft/hó+áfa, míg a szomszédos ingatlanon lévő parkolóban 8 000 Ft/hó+áfa havi díjért válthatnak meg parkolóhelyeket. Bérlőinkhez érkezők 200 Ft/óra díjért parkolhatnak.

 

BÉRELHETŐ ÓRADÍJAS TÁRGYALÓTERMEK

Tárgyalásait „A” kategóriás üzleti környezetben bonyolíthatja le, ügyfeleit egy minden igényt kielégítő klimatizált tárgyalóteremben fogadhatja. Rendezvényei, megbeszélései és tárgyalásai megszervezéséhez professzionális technikai hátteret biztosítunk.

TÁRGYALÓ BÉRLETI DÍJAK:                      

  Bérlőink részére Nem bérlők részére
munkanapokon munkaszüneti napokon munkanapokon munkaszüneti napokon
Kistárgyaló 1 500 Ft/óra 2 000 Ft/óra 2 000 Ft/óra 2 500 Ft/óra
Nagytárgyaló 2 250 Ft/óra 2 750 Ft/óra 3 000 Ft/óra 3 500 Ft/óra

 

VIRTUÁLIS IRODAI SZOLGÁLTATÁS ELÉRHETŐ ÁRON

Folyamatos fizikai jelenlét nélkül biztosítjuk Önnek üzleti elérhetőségét. Miért költene irodára, ha csupán egy bejelentett címre és kollégáink által biztosított állandó telefonos elérhetőségre van szüksége? Mindezt az állandó irodabérlet árának töredékéért megkaphatja nálunk!

Ezzel a megoldással hazai és külföldi vállalkozások részére költséghatékony bérleti konstrukciót nyújtunk. A vállalkozás fizikai jelenléte nélkül adminisztratív szolgáltatásainkkal biztosítjuk a cég elérhetőségét, így annak nem szükséges külön beruházással magas költségen önálló irodát bérelni ahhoz, hogy partnerei számára elérhető legyen.

A virtuális iroda bérleti díja fejében a bérlők számos szolgáltatást vehetnek igénybe:

  • Cégtáblaelhelyezés: az irodaházban elhelyezzük az Ön cégének logóját, névtábláját
  • Vonzó üzleti cím használata (székhelybejegyzésre)
  • Postai szolgáltatás/Postafiók: használhatja levelezésében, névjegykártyáján az irodaház címét. Az önnek érkező leveleket, csomagokat átvesszük, őrizzük, illetve az Ön által megadott címre továbbítjuk meghatározott időközönként vagy személyesen is átveheti a postáját
  • Telefonszolgáltatás: saját telefonszámot bérelhet tőlünk. Recepciósunk a beérkező hívásokat az Ön nevében megválaszolja és továbbítja Ön felé
  • Fax-szolgáltatás: a bejövő és kimenő faxokat kezeljük, azokat az Ön által megadott címre továbbítjuk
  • E-mail szolgáltatás: az Ön cégének nevével lehet létrehozni egy elegáns üzleti e-mail címet. (Kft@civisinkubator.hu)

Választható havidíjas csomagjaink, illetve az azokban foglalt szolgáltatások:

Szolgáltatás Csomagok
Alap Üzleti VIP
Cím használata (cégbejegyzés)
Postai szolgáltatás (levelek fogadása és megőrzése)  
Postai szolgáltatás (levelek fogadása, megőrzése és továbbítása az ügyfél által megadott címre az ügyfél által meghatározott időközönként)    
Cégtáblaelhelyezés  
Telefonszolgáltatás (hívások, üzenetek kezelése: a recepciós az ügyfél nevében válaszolja meg a hívásokat)  
Fax szolgáltatás (fax szám biztosítása, ki és bejövő faxok kezelése, megőrzése)       
E-mail cím szolgáltatás    
Ár (Ft/hó, nettó) 10 000 16 000 20 000

 

FREKVENTÁLT ELHELYEZKEDÉS, KÖNNYEN MEGKÖZELÍTHETŐ INNOVATÍV KÖRNYEZET

Az irodaház Debrecen főutcáján, frekventált üzleti környezetben található, tömegközlekedéssel és autóval egyaránt egyszerűen megközelíthető.

Elérhetőség: 4025 Debrecen, Piac u. 77.                      Térkép                                                Utcakép

További információk: a http://www.civisinkubator.hu/index.php, valamint a http://www.civishaz.hu/show/79 elérhetőségeken.

 

IRODABÉRLÉSSEL KAPCSOLATBAN ÉRDEKLŐDJÖN KOLLÉGÁNKNÁL :

Kovács László

Cívis Ház Zrt.

helyiséggazdálkodó főmunkatárs

Tel.: 52-503-129, 06-20-413-9573

E-mail: kovacs.laszlo kukac civishaz pont hu

 

További képek: