PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Tető- és kémény hibaelhárítási és ad-hoc karbantartási munkák kivitelezése

Ajánlatkérő:       

Cívis Ház Zrt.
4024 Debrecen, Iparkamara u. 2.
Tel.: (52) 503-111
Fax: (52) 503-114
e-mail: csonka.gabriella@civishaz.hu

Versenyeljárás típusa: nyílt, egyfordulós eljárás.

A felhívás tárgya:

A Cívis Ház Zrt. kezelésében lévő, egyrészt a saját tulajdonú ingatlanoknál, másrészt az önkormányzati tulajdonú bérlakásoknál az előre nem látható és nem tervezhető javítási, illetve azonnali beavatkozást igénylő tető- és kémény hibaelhárítási és gyorsjavítási munkák soron kívüli elvégzése folyamatos, 24 órás szolgálattal, Vállalkozási Szerződés alapján.

Szerződés időtartama: 2018. 08. 01. – 2019. 07. 31.

A részletes felhívási dokumentáció igényelhető:

Az ajánlatkérő a dokumentációt kizárólag e-mailben tett igénybejelentést követően, elektronikus formában, az ajánlattevő által az igénybejelentés során megadott elektronikus levelezési címre, e-mail útján megküldve, ingyenesen biztosítja.  Az ajánlattétel feltétele az igénybejelentés, melynek tartalmaznia kell az igénylő elérhetőségeit:  név,  cím,  telefonszám,  e-mail cím, jogi személy esetén adó-, és cégjegyzékszám.

Az igénybejelentést a csonka.gabriella@civishaz.hu e-mail címre hétfőtől péntekig 9:00-14:00 óra között kell megküldeni, legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző napig. A dokumentáció át nem ruházható, közzé nem tehető.

Ajánlat beadásának határideje és nyilvános borítékbontás időpontja:

2018. június 4. - hétfő - 1000 h

Helye:  4024 Debrecen, Iparkamara u. 2. szám 109/A iroda

Eredményhirdetés: A beadást követő 30 napon belül, írásban.

 

Cívis Ház Zrt.