PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Épületgépészeti hibaelhárítási és ad-hoc karbantartási munkák kivitelezése

Ajánlatkérő:             

Cívis Ház Zrt.
4024 Debrecen, Iparkamara u. 2.
Tel.: (52) 503-111     
Fax: (52) 503-114
e-mail: csonka.gabriella@civishaz.hu

Versenyeljárás típusa: nyílt, egyfordulós eljárás.

A felhívás tárgya:

Egyrészt a Cívis Ház Zrt. saját tulajdonú ingatlanjainál, másrészt az önkormányzati tulajdonú és a Cívis Ház Zrt. vagyonkezelői használatában lévő ingatlanoknál, épületeknél (cca. 4000 db) az előre nem látható és nem tervezhető javítási, illetve azonnali beavatkozást igénylő épületgépészeti hibaelhárítási és gyorsjavítási munkák soron kívüli elvégzése folyamatos, 24 órás szolgálattal, Vállalkozási Szerződés alapján.

Szerződés időtartama: 2018. 08. 01. – 2019. 07. 31.

A részletes felhívási dokumentáció igényelhető:

Az ajánlatkérő a dokumentációt kizárólag e-mailben tett igénybejelentést követően, elektronikus formában, az ajánlattevő által az igénybejelentés során megadott elektronikus levelezési címre, e-mail útján megküldve, ingyenesen biztosítja. Az ajánlattétel feltétele az igénybejelentés, melynek tartalmaznia kell az igénylő elérhetőségeit: név, cím, telefonszám, e-mail cím, jogi személy esetén adó-, és cégjegyzékszám.

Az igénybejelentést munkanapokon a csonka.gabriella@civishaz.hu e-mail címre kell megküldeni legkésőbb 14:00 óráig az ajánlattételi határidőt megelőző napig. A dokumentáció át nem ruházható, közzé nem tehető.

Ajánlat beadásának határideje és nyilvános borítékbontás időpontja:
2018. július 11. - szerda - 1000 h

Helye:  4024 Debrecen, Iparkamara u. 2. szám 109/A iroda

Eredményhirdetés: A beadást követő 30 napon belül, írásban.

 

Cívis Ház Zrt.