Karrier

A Cívis Ház Zrt. Debrecen város és a saját tulajdonában lévő több ezer bérlakás és több száz üzlet és irodahelyiség hasznosítását végzi, bekapcsolódva a városfejlesztési és városrehabilitációs folyamatokba. A társaság tevékenységét az egyedi ingatlanok funkcióváltásától a belvárosi sétálóövezet kiterjesztésén át a városi szintű fejlesztésekkel való együttműködésig nemcsak üzleti célok vezérlik, hanem az egész város színvonalának és élhetőségének megőrzése. 

 

Ebbe a nem mindennapi feladatokat és kihívásokat megvalósító csapatba keressük

ÉPÜLETGÉPÉSZ MŰSZAKI MUNKATÁRS
kollégánkat

Amit tudnod kell, ha hozzánk jelentkezel

A műszaki tevékenység nálunk olyan támogató folyamat, ami szorosan kapcsolódik az ingatlanhasznosítási folyamatokhoz, kiemelkedő szerepe van ügyfeleink elégedettségének fenntartásában, értékesítési tevékenységünk eredményességében.

A műszaki csapatban ezek lesznek a legfontosabb feladataid:
•    Az ingatlanüzemeltetéshez kapcsolódó épületgépészeti feladatok tervezése, szervezése és koordinálása
•    A gépészeti hibák szakszerű feltárása, diagnosztikai szemlélet
•    Épülettartozékok, berendezések, gépek, eszközök meghibásodásával kapcsolatos javítások, karbantartások felügyelete, ellenőrzése
•    A szolgáltatásért felelős vezetők munkájának proaktív támogatása
•    A beruházásokhoz kapcsolódó épületgépészeti ütemtervek követése, ellenőrzése
•    Beruházási munkák előkészítése, a kivitelezés nyomon követése
•    A tevékenységhez kapcsolódó riportok és vezetői döntéselőkészítő anyagok összeállítása

A feladatok ellátásához fontos:
•    Felsőfokú épületgépész végzettség 
•    Legalább 2-3 év releváns szakmai tapasztalat 
•    Problémamegoldó gondolkodásmód
•    Projekt szemlélet
•    Microsoft Office irodai alkalmazásainak biztos használata
•    B kategóriás jogosítvány


Ebben a munkakörben hasznos lehet:
•    TERC alkalmazásában gyakorlat
•    tapasztalat beruházás előkészítésben és/vagy kivitelezésben
•    Gépészeti műszaki ellenőrzési jogosultság
•    helyismeret Debrecenben

Amit kínálunk
•    megbízható, stabil vállalati háttér
•    évvégi bónusz
•    szép kártya 
•    mobiltelefon
•    szakmai képzések támogatása
•    munkavégzés a városon belül, nem kell utaznod

Fényképes önéletrajzot a civishazhr@civishaz.hu email címre várunk.    
A jelentkezés határideje: 2022. augusztus 22.
 

 

 

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

 

 

 

Értékesítési csapatunk irányítására keressük

ÉRTÉKESÍTÉSI IGAZGATÓ

kollégánkat


Amit tudnod kell, ha jelentkezel erre a pozícióra

Értékesítési tevékenységünket az üzletek és irodák, valamint a lakások hasznosítása képezi. A piaci és a szociális lakásbérbeadás szigorú szabályozási környezetben működik, ezen a területen a gazdaságossági és a szociális szempontoknak egyaránt érvényesülnie kell. Az üzlet és irodahasznosítást a piaci folyamatok határozzák meg, ez a tevékenység gyakran ingatlanfejlesztési folyamatok partnere is. 


Sokrétű feladataid közül kiemeltük a legfontosabbakat 

•    Az értékesítési tevékenység irányítása, munkafolyamatainak optimalizálása
•    A társaság értékesítési stratégiájának kidolgozásában való közreműködés, és annak végrehajtásának irányítása
•    Részvétel a társaság üzleti tervének kidolgozásában és megvalósításában 
•    A termékportfolió fejlesztése, bővítése
•    Jogszabályi környezet átfogó, naprakész ismerete, a jogszerű működés biztosítása
•    A lakásállomány aktuális állapotának, változásainak figyelemmel kísérése
•    Hasznosítási célú elemzések, kimutatások készítése
•    Új piaci lehetőségek feltárása
•    Marketingmenedzsment folyamatok irányítása


Széleskörű szakmai ismeret és sokféle kompetencia szükséges ennek a feladatnak az ellátásához, mi ezeket tartjuk a legfontosabbnak 

•    Legalább 5 éves releváns szakmai és vezetői tapasztalat 
•    Felsőfokú gazdasági és/vagy jogi végzettség
•    Fejlődési szemlélet, proaktív hozzáállás
•    Rugalmasság és terhelhetőség
•    Empátia 
•    Kiváló kommunikációs és prezentációs készség

 

Fényképes önéletrajzot a civishazhr@civishaz.hu elmail címre várunk