Az Év Cívis Vendéglátója-díj
Az idén 30 éves Cívis Ház Zrt. pályázatot hirdet az Év Cívis Vendéglátója-díj és az Év Cívis Vendéglátója-közönségdíj pályázaton való részvételre
Jelen pályázati felhívás támogatni kívánja Debrecen és térségére jellemző sokszínű gasztronómia fejlesztését. A pályázatban résztvevő vendéglátóhelyek példaértékű és magas színvonalú szolgáltatásukkal hozzájárulnak a helyi közösség építéséhez, a fenntartható turisztikai kínálat további erősítéséhez összhangban Debrecen 2030 turisztikai célkitűzéseivel.
A benyújtás határideje: 2024. január 26.
Pályázók köre a Cívis Ház Zrt. gasztronómiai bérlői amennyiben:
• A gasztronómia bármely területén releváns tapasztalattal, szakmai múlttal és 1 (egy) lezárt üzleti évvel rendelkeznek
• Megtalálhatók a NAV köztartozásmentes adózói adatbázisában.
• Egyetért a pályázat célkitűzéseivel, a zsűri munkáját támogatva a bírálók által kért információkat megadja.
• A pályázó a részvételre jogosító linken keresztül nyilatkozik a fenti feltételek teljesüléséről
• 10.000 Ft-os nevezési díj megfizetésével véglegesíti a pályázaton való részvételét.
Jelen pályázati felhívás célja, hogy a nyilvánosság előtt minél nagyobb hangsúlyt kapjanak a Cívis Ház Zrt. azon gasztronómiai bérlői, amelyek valós hozzáadott értékkel, a gasztronómiában is érvényes szakmai inputokkal járulnak hozzá:
• Debrecen turisztikai vonzerejének növeléséhez,
• a helyi lakosság magas színvonalú kiszolgálásához,
• a fogyasztói ismeretek bővítéséhez,
• az igényes fogyasztók számának növekedéséhez.
A Cívis Ház Zrt. törekvése, hogy a rangos szakmai versenynek a pályázók és a fogyasztók egyaránt nyertesei legyenek. Az Év Cívis Vendéglátója pályázaton való részvétellel nem csak az adott vállalkozás kerülhet fókuszba és bővítheti vendégkörét, hanem a gasztronómiai szolgáltatások színvonala tovább erősödhet Debrecenben.
Az Év Cívis Vendéglátója pályázat első fordulóját 2024. első negyedévében bonyolítják le és annak eredményhirdetése is akkor lesz. A pályázat sikeressége és eredményessége esetén sor kerülhet egy újabb forduló kiírására és lebonyolítására, amelyhez már nemcsak a Cívis Ház Zrt. bérlői, hanem Debrecen más vendéglátói is csatlakozhatnak. Ennek részleteit várhatóan 2024 második negyedévében ismerteti a Cívis Ház Zrt.
Az Év Cívis Vendéglátója-közönségdíjáról a közönség online szavazás formájában dönt, az Év Cívis Vendéglátója-díj odaítéléséről személyes jelenlét alapján külön zsűri dönt. A szakmai és társadalmi zsűri tagjainak sokszínűsége szavatolja azt, hogy a grémium a bírálat során több szempontot is figyelembe tud venni.
Zsűritagok:
Bíró Lajos, életműdíjas séf, gasztroszakember, étteremtulajdonos. Pályája során nemcsak műveli, hanem sok esetben át is alakítja a hazai gasztronómiát
Osvárt Judit, az Elle Decoration főszerkesztője, a Budapest Design Week kurátora, illetve egy brandinggel és arculattervezéssel foglalkozó vállalkozás társtulajdonosa
Dr. Papp László, Debrecen polgármestere
Dr. Mátyássy Szabolcs, a Csokonai Nemzeti Színház Debrecen színházigazgatója
Erdei Edit, a Cívis Ház Zrt. vezérigazgatója
Az értékelés az alábbi szempontrendszer szerint történik. A vendéglátóhelyeket az összehasonlíthatóság érdekében 1-5 pontig lehet értékelni, az egyes szempontok eltérő súllyal szerepelnek.
1. Az étterem belső (esetleg külső) kialakítása, dizájn, enteriőr, terasz hangulata (30%) A terasz értékeléséhez a vendéglátóhelyek teraszáról készített fotók nyújtanak segítséget, mely a bírálólap mellékletét képezi. Fontos az első benyomás, a rendszerezettség, a belső design.
2. Az étel/ital alapanyagának minősége (15%) A regionalitásra és a szezonalitásra való törekvés megjelenítése. Friss vagy konzerv alapanyagok felhasználása.
3. Az étel/ital elkészítésének szakszerűsége (15%) Megfelelő technikával főzték/sütötték/párolták az ételeket. Ételek frissessége, textúrák megfelelősége, technológiai tudás jelenléte.
4. Az ízek harmóniája, kreativitás (15%) Egyszerre megengedő és dogmatikus az elbírálás. A tányéron lévő dolgok összeillősége, az egyes alkotóelemek funkciója, az ízek összhangja.
5. Kiszolgálás, szerviz, fair trade (15%) Kiszolgálás szakszerűsége: tolakodó, figyelmes, korrekt, informatív. A szolgáltatás minőségének állandósága: pl.: személyzet, modor, többnyelvűség, az asztal „minősége”. Tisztaság, higiénia. A fenntartható működésre, az élelmiszerpazarlás csökkentésére, az ökológiai lábnyom csökkentésére való törekvés.
6. Online jelenlét (10%) A nyilvánosan hozzáférhető pr, marketing, kommunikációs anyagok kiértékelése (web, közösségi média, Google, Tripadvisor platformokon)
Az Év Cívis Vendéglátója-díj - díjazott vendéglátója:
• 1 évig az Év Cívis Vendéglátója-díj cím birtokosa
• Az Év Cívis Vendéglátója-díj – plakett használata
• Bérleti díjkedvezmény
• Bemutatkozási lehetőség az Elle Decorban
Az Év Cívis Vendéglátója-Közönségdíj - díjazott vendéglátója:
• 1 évig az Év Cívis Vendéglátója Közönségdíjas cím birtokosa
• Az Év Cívis Vendéglátója-Közönségdíj – plakett használata
• Bérleti díjkedvezmény
• Bemutatkozási lehetőség az Elle Decorban
Az Év Cívis Vendéglátója díj pályázati online nevezés
Amennyiben az Ön vállalkozása megfelel a fenti felhívás feltételeinek, regisztráljon online felületünkön a Az Év Cívis Vendéglátója díjáért!
Nevezési link: https://frontend.festin.hu/purchase/65a667cfea3d154201a1aa73